Subject: vandetõlgi aruanne 2024
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 28 Jan 2025 22:25:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

2024. aastal tegin

14 tõlget suunal saksa-eesti

29 tõlget suunal eesti-saksa

Ärakirju kinnitasin 3 tk

Väljatrükke kinnitasin 7 tk

Lugupidamisega

Saksa keele vandetõlk

Kaire Kliimask

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>